Męska bezradność

Young happy couple in bed

Zauważyłeś, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem tyczy się nie tylko ciebie lecz sporej części męskiego społeczeństwa i naprawdę nie ma się czego wstydzić. Po drugie „wypadek przy pracy” nie może być przyrównywane do impotencji, chociaż przestrzegam, żebyś zapalił w swoim umyśle czerwone światło. Po trzecie – to naprawdę da się naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! tadalis

Zanotowałeś pierwsze oznaki choroby – co powinieneś zrobić?

Przełam uprzedzenia i idź do lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym borykasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych problemów fizycznych i dotyka co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki nie kłamią, potraktuj więc wizytę u lekarza nie jak coś upokarzającego, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, abyś mógł cieszyć się pełnią jej wydajności. Oprócz tego często sprawdzaj ciśnienie krwi oraz poziom cholesterolu, żeby ustrzec się częstej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz pierwszego kontaktu oceni stopień rozwoju choroby i wskaże właściwego fachowca – urologa bądź seksuologa, który może ci pomóc. Od lekarza POZ (podstawowej opieki zdrowotnej) możesz otrzymać także skierowanie na badania, które pomogą w ustaleniu przyczyny choroby. Kłopoty ze wzwodem są całkowicie odwracalne!
Tradycyjne leczenie przeprowadzane jest głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz siebie wspomóc albo przyśpieszyć wyleczenie. Oto najistotniejsze z nich:

1. Wprowadź tylko zdrową dietę

Unikaj tłustego mięsa zastępując je owocami oraz warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (to jednak nie dotyczy smażonych, tłustych ryb, które, spożywane wieczorem, mogą obniżać libido). Mnóstwo warzyw i owoców to twardy przepis na uniknięcie częstej przyczyny impotencji – chorób naczyniowych i nadwagi. Jeżeli chodzi o owoce, to wartościowe będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – oprócz zieleniny powinno się spożywać czosnek i cebulę (skuteczne przeciw miażdżycy) oraz paprykę, pomidory, kukurydzę, selery i por.

Warto zadać pytanie dietetykowi o odpowiednią dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Pamiętaj, iż dieta nie jest restrykcyjnym „niespożywaniem smacznych potraw”, lecz uzupełnieniem dziennego jadłospisu w pokarmy wartościowe oraz ograniczeniem tych najmniej pożytecznych. Przemyśl wdrożenie do swego jadłospisu dań z regionu śródziemnomorskiego, szczególnie zaś owoców morza.

2. Zainteresuj się afrodyzjakami

Jest grupa produktów, które w jakimś stopniu zmotywują twój organizm do „działania”. Ogólnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), iż lampka czerwonego wina przed stosunkiem wzmaga aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw stosuj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi i goździków, które poprawiają nastrój. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, czy ośmiornice.

3. Rzuć papierosy

Palenie papierosów (także to bierne) wpływa bardzo źle na twoje ciało i libido. Amerykański schemat ubiegłych lat, w którym to kochankowie po udanym seksie spalali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, że zauważalnie obniżają twoją sprawność seksualną i powodują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, iż będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co piszę – jestem człowiekiem niepalącym i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej męczący zapach utrzymuje się na włosach, potem na ubraniu, o oddechu nie wspominając. Jeżeli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną dodatkowych kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, także w sypialni. Rzecz jasna jako palacz raczej nie pachniesz smakowicie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest trwale związana z dobrą kondycją oraz wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak istotne jest, abyś prócz diety aktywnie praktykował sport. Czynnie? To znaczy codzienne ćwiczenia ruchowe, co najmniej 30 min – bieganie lub zajęcia na siłowni i systematyczne 1-2 razy w tygodniu uprawianie dyscypliny sportowej, np.: tenisa. W tym miejscu wiele zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak mniemam, nie są zbyt duże. Potwierdzisz jednak to, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnych granic)? Na pewno, jeżeli będziesz chciał cyklicznie uprawiać sport, wygospodarujesz na to czas.

5. Pielęgnuj swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” regularnie uprawiaj seks. Wyślij na emigrację rutynę a wpuść do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie harmonii hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa kłopoty (nawet w przypadku, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, gdyż to również pośrednio oddziałuje na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio

admin

admin wrote 54 posts

Post navigation